środa, 9 marca 2016

9 marzec 12:56

12:56
Wczoraj bardzo wcześnie położyłam się do łóżka i nawet nie miałam siły spojrzeć przez okno na niebo. Zasnęłam tak szybko jak nigdy, ale z pobudką i wstaniem z mojego wygodnego łóżeczka było już o wiele ciężej. Wywlokłam się cudem, a właściwie zsunęłam się z niego i uderzyłam dłonią o szafę. Oczy podpuchnięte jakbym płakała całą noc, nawet nie chciałam na siebie dłużej patrzeć. Poszłam do kuchni zrobiłam kawę i piłam ją spokojnie wyglądając przez okno. Wszystko tak szare, gołe drzewa i błoto na trawnikach. Oh, jak ja nienawidzę tak smutnych poranków. W trakcie gdy piłam dalej swoją kawę włączyłam radio, które jest na moim parapecie, bo przecież oszalałabym gdybym nie posłuchała jakiejkolwiek piosenki. Usłyszałam "DUKE DUMONT - OCEAN DRIVE" (KLIK). Mimo tego, że słuchałam tej piosenki 24/h to i tak mi się nie znudziła.
O nie, już 13:07. Muszę posprzątać pokój, poskładać ciuchy i sama siebie ogarnąć. Jestem tak ledwo żywa, że nawet ta kawa z rana do wypicia była dla mnie męcząca. Mam nadzieję, że jak wezmę zimny prysznic to wrócę do świata żywych.
Mam zamiar przeczytać książkę "Mechaniczny Anioł", ale za nic nie wiem gdzie mogę ją znaleźć. Ewentualnie będę musiała kupić ją przez internet. 

Wczoraj był dzień kobiet :) 
Jakie prezenty dostałyście dziewczyny?  Nie wiem jak wy, ale ja miałam już dość życzeń, uścisków i czekoladek. Białej czekolady to ja nie zjem chyba do końca życia....
Żartowałam, mogłabym jeść ją tonami.  Mmmm..

20 faktów o mnie!

1. Mam klaustrofobie i boję się klaunów
2. Uwielbiam śpiewać i jeździć na łyżwach
3. Mogę słuchać wszystkiego tylko nie reggae
4. Jestem uzależniona od tumblr i pączków
5. Nie znoszę popcornu, kokosu, bekonu, sezamków i chałwy
6. Chciałabym nauczyć się grać na skrzypach albo fortepianie
7. Prawie w ogóle nie noszę kolorowych rzeczy
8. Śpiewam pod prysznicem, gdy robię sobie kolacje i tańczę przy sprzątaniu
9. Nie lubię jak ktoś się na mnie patrzy gdy jem albo piję
10. Kocham siedzieć wieczorem przy otwartym oknie i zgaszonym świetle
11. Jestem towarzyska i lubię zapoznawać nowych ludzi
12. Nienawidzę chamstwa i wywyższania się
13. Moim ulubionym przedmiotem szkolnym jest w-f
14. Kolekcjonuję figurki aniołków
15. Uwielbiam dostawać prezenty
16. Mam manię robienia zdjęć
17. Oglądam horrory, a potem zawsze boję się wyjść do łazienki
18. Zawsze mam posprzątany pokój (chyba, że tak jak wczoraj byłam bardzo zmęczona i nic nie zrobiłam) i uwielbiam mieć porządek
19. Mam pieprzyk pod nosem, którego się wstydzę chociaż jest malutki
20. Mam pełno blizn po upadkach na rolkach, deskorolce, łyżwach itp.

DO ZOBACZENIA! :):*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz