piątek, 4 marca 2016

Cześć!

Na początku chciałabym Cię bardzo cieplutko powitać i napisać, że cieszę się, że tu jesteś i właśnie to czytasz!

Coś o mnie?
Mam na imię Wiktoria i mam 14 lat. Interesuję się śpiewem i jazdą na łyżwach. Uwielbiam czytać książki, a swój czas wolny spędzam z najbliższymi. Raczej należę do osób, które starają się dążyć do swojego celu. Jestem spontaniczna, pełna energii i jak mówią mi "pozytywnie nastawiona", ale czy zawsze?

O czym będzie mój blog? 
Otóż będzie on pisany w formie pamiętnika, a po za tym znajdziesz tu na pewno dużo rzeczy, które Cię zainteresują. Polecę książki, może jakieś filmy? Blog będzie o wszystkim i niczym, ale jestem przekonana, że mimo wszystko bardzo Ci się spodoba i z niecierpliwością będziesz czekał na następną notkę! :)

Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz